dimarts, 8 de maig del 2012

Joan Isaac a Uruguai



- El passat dissabte 5 de maig Joan Isaac i Josep Traver van coincidir a l’aeroport de Sao Paolo amb Roger Mas i Joan Amèric.

  
* Joan Isaac i Josep Traver a la seva arribada a Montevideo.



* Aquí els podem veure al vestíbul de l’hotel Esplendor.


 
- El diumenge 6 de maig van compartir escenari amb Daniel Drexler, Samantha Navarro i Ana Prada a la sala Cantegril de Punta del Este, en el concert "Barnasants canta a Benedetti". 


* Prova de so
 



* Moment del concert

 
* Amb Andrea Garcia. “Un saludo para Sandra Martínez de Canciones Imprescindibles”
 




* Joan Isaac i Josep Traver amb Daniel Drexler.



- Dilluns 7 de maig. Concert a la Sala Zitarrosa de Montevideo.

* Joan Isaac i Josep Traver a la porta de la sala hores abans del concert.
 



* Prova de so





















* Entrevista a Joan Isaac per a la TevéCiudad



* Concert de Joan Isaac a la sala Zitarrosa de Montevideo dins de la I Mostra de Cultura Catalana a l’Uruguai.

 






* Als camerinos del Zitarrosa després del meravellós concert.



















I Bienal Catalunya / Uruguay 2012
Joan Isaac destapa emociones en la Sala Zitarrosa de Montevideo
Tras su participación en el concierto colectivo BarnaSants canta a Benedetti, celebrado el pasado domingo en la sala Cantegrill de Punta del Este, Joan Isaac se presentó el lunes en la sala Zitarrosa de Montevideo para ofrecer un concierto con la única compañía del guitarrista Josep Traver.
Con esta actuación, que abrió la última semana de programación de la I Muestra de Cultura Catalana en Uruguay, Joan Isaac combinó los elementos esenciales de un recital de canción clásico, con los toques ácidos y jazzísticos de la guitarra eléctrica, creando un contraste tan efectivo como impactante.

La traducción de los textos al castellano, previos a la interpretación de las canciones en catalán, facilitó la comprensión de un público que siguió con atención un repertorio con el que Joan Isaac repasó su ya dilatada trayectoria artística acompañado por la guitarra de Josep Traver.

En el transcurso de su actuación, el músico cantó algunas de las composiciones que han marcado su carrera: hablamos de Gràcies, vida, gràcies, Alícia i el mirall, Manfred, Si a l’altre món, Em declaro innocent, así como A Margalida, una de sus obras más emblemáticas, realizada en homenaje a la novia de Salvador Puig Antich, el joven anarquista condenado a muerte y ejecutado por el franquismo.

Entre el listado de canciones, destacó una de nueva factura, Conec un home bo (Conozco un hombre bueno), que Joan Isaac ha escrito para dedicársela a Pere Camps, director del festival BarnaSants y padre de la I Muestra de Cultura Catalana en Uruguay.

Ovación de gala con el público puesto en pie, fue la despedida de un concierto que destapó ilusiones y logró derramar más de una lágrima, según fuimos testigos una vez ya en los camerinos. Momento en que Joan Isaac aprovechó para abrazar a Daniel Viglietti, que de esta manera había podido ver en escena por primera vez a Joan Isaac.

Josep Maria Hernández Ripoll
Periodista musical


Dimarts 8 de maig


 Josep Traver amb el Niño de la Hipoteca a la porta de l'hotel

El Niño de la Hipoteca i Joan Isaac a la terrasa de l'hotel


Dani Flaco, El Niño de la Hipoteca, Joan Isaac i Alejandro Martínez



Joan Isaac amb Pere Camps i els músics catalans que es troben aquests dies a Uruguai per formar part de la Mostra de Cultura Catalana.



Dimecres 9 de maig

* Joan Isaac amb Pere Camps i Daniel Viglietti abans de l’entrevista radiofònica



* Joan Isaac va assistir al concert de El Niño de la Hipoteca i va interpretar amb ell “La tieta” de Joan Manuel Serrat.







Dijous 10 de maig. Joan Isaac i Josep Traver preparen el seu retorn a Barcelona



 
Fotos: J.M. Hernández Ripoll, Josep Traver i Andrea Garcia







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada